[Jinsei-info] Kirpputori 3.9. All Nighterin yhteydessä.

peespalo at POISTA.tp.spt.fi peespalo at tp.spt.fi
Tue Aug 16 11:15:31 EEST 2005

Tervehdystä ihmiset ja muut elämänmuodot.

Kuten tiedätte on Jinsei ylläpitänyt kirpputoria aina välillä isommissa
tapahtumissa ja nyt sellainen järjestetään taasen. Elikkäs Seuraavan
allnighterin yhteydessä Lauantaina 3.9. joka on siis Guns, Doughnuts &
Neckties!- naitteri.

Eli hommahan toimii niin, että ilmoitatte minulle mitä haluatte myydä ja mikä on
hintapyyntönne. Tiedotan tästä vielä uudelleen lähempänä tapahtumaa, mutta
ajattelin kertoa asiasta jo nyt, että saatte kaivella varastoistanne
ylimääräistä tavaraa valmiiksi.

Tarkempaa ohjeistusta löytyy foorumiltamme tällä hetkellä eli osoitteesta:
http://forums.animeunioni.org/viewforum.php?f!

Suosittelen lukemaan tuon ennen kuin rynnitte kaatamaan tavaraa ympäriinsä.

Eipä minulla kirppiksen suhteen muuta. Tämä oli vain tälläinen ennakkovaroitus.

Muistakaa myös että tämän viikon videoilta on poikkeuksellisesti Cont'akti
teatterin tiloissa. Suunnistusohjetta sinne löytämiseenhän tuli jo perjantaina
listalle.

Ja kun nyt kaupoista on puhuttu niin muistutan samalla ihmisiä, että kaivakaa se
10 euroa esiin jäsenmaksua varten. Muutamat ihmiset ovat vielä maksamatta.
Tuostakin erillistä infoa tulee kyllä asianosaisille.

Terveisin,

Petteri Palomäki // Furinji
Pj.
Jinsei.