[Jinsei-info] Kokouksia tulossa

Simo Simula siersimu at POISTA.tp.spt.fi
Wed, 07 Jan 2004 19:17:00 +0200

Koskapa olen laiska, laitan tähän saman tekstin joka löytyy klubimm
kotisivuiltakin (http://jinsei.animeunioni.org):

- Klubi tulee pitämään Aktiivikokouksen Porin Tekniikan yksikössä
 23.01.2004
kello 17:00 alkaen, luokan ollessa jo tuttu 2004 (2. kerros).
- Jinseille avattiin oma alue Animeunionin foorumeilla
(http://forums.animeunioni.org), muistathan lukea alueen käyttö- ja
käyttäytymissäännöt! (ps. foorumi ei vielä kirjoitushetkellä
 ollut toiminnassa,
joten hetken saatte vielä odotella ;)
- Klubi tarvitsisi myös tulevia ilmoituksia ym. varten teidän piirtä
miänne kuvia
ja logoja, ja videoiltoja varten olisi hyvä jos saisimme jonkinmoisen l
istan
teidän omistuksessa olevista Anime-DVD levyistä. Eli jos sinulla on m
ielestäsi
käyttökelpoinen kuva tehtynä ja annat meidän käyttää sitä
 niin lähetä se
sähköpostin liitteenä minulle (siersimu at POISTA.tp.spt.fi), ja jos haluat l
ainata
DVD-levyjä meille videoiltoja varten niin lähetä lista levyistä F
urinjille
(peespalo at POISTA.tp.spt.fi).

Ja näin etukäteistietona, jonkinsortin videoiltaa ja ensimmäinen ih
ka oikea
jäsenkokouskin on tulossa helmikuun puolella, joten pysykää kuuloll
a!

-- Simo "HupiHepo" Simula